fluffmix

Alla inlägg den 1 december 2012

Av Fluffo - 1 december 2012 15:18

Halloj vänner! Jag hade tänkt att börja med en ny sak här på bloggen. "Dagens anime-figur" Så ja, vi kör igång!


Namn: Kirito

Serie: Sword art online

Ålder: 16 ( inte helt säker men )

Personlighet: Snäll, beslutsam, hjälpsam

Bild:   

Vad jag tycker om figuren: Kirito är helt enkelt en karaktär man inte kan ogilla! Väldigt snygg också! cx


Härma inte det här Landija, för då blir jag arg! cx // Fluff 

!

Av Fluffo - 1 december 2012 12:56

Halloj vänner! Är på humör igen, som ni kanske märkt: Ny header. Jul-tema, för  här snöar det för fullt. Helt tjockt med snö! Imorse när jag vaknade, rusade jag upp för trappen, tog på mig vinter kläderna och stack ut. Så underbart! Det är som ett täcke över hela staden. Sjukt mysigt, man kommer verkligen in i julstämningen! ^-^

Och eftersom jag känner så kan jag ju inte låta bli än att bjuda på en jul-låt! c:

Det här är väl den bästa? Eller vad tycker ni? ^-^

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


För dig som är intresserad av; Filmer, anime & manga. c: ~

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Snyggaste killen? cx
 Kirito - sword art online
 Kisshu - tokyo mew mew
 Death the kid - soul eater
 Kagamine Len - Vocaloid
 Kaito - Vocaloid
 Wolfram - Kyo Kara Maou
 Kakashi - Naruto

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Shinigami  - Soul Eater

cursorthingy

Shinigami Purple Skull - Soul Eater

Vinter snyggisar ^-^

 

Kirito - Sword art online <3

Kisshu - Tokyo mew mew <3

Death the kid - Soul eater <3

Kagamine Len - Vocaloid <3

Shirogane - Tokyo mew mew


Ovido - Quiz & Flashcards